Optimizarea SEO (Search Engine Optimization) consta intr-un set de tehnici care au ca scop imbunatatirea rezultatelor naturale sau organice (neplatite) ale unui anumit site in rezultatele Google si ale altor motoare de cautare. Importanta sa consta in faptul ca, cu cat site-ul nostru se afla mai sus in SERP (prima pagina de rezultate dupa introducerea unei serii de cuvinte cheie), cu atat va avea vizibilitate mai mare si, prin urmare, cu atat traficul utilizatorilor catre site este mai mare.
Prin urmare, SEO este un aspect fundamental in orice strategie de marketing online. Este un instrument foarte important pentru a capta atentia publicului nostru. O agentie SEO cum este mogu.ro te poate ajuta in implementarea unei strategii de optimizare. Fara continut optimizat, site-ul nostru web va deveni invizibil pentru motorul de cautare. In aceasta postare vei gasi toate informatiile de care ai nevoie pentru a genera continut optimizat pentru strategia ta de pozitionare SEO.
Ce este continutul SEO
Fiind pe internet, simplul fapt de a avea un site web de decor sau e-commerce nu garanteaza ca brandul tau va aparea pe prima pagina a Google. Pentru a realiza aceasta pozitionare in mod organic, este necesar sa investim intr-o strategie specifica de continut SEO.
Continutul optimizat SEO este ceea ce rezulta din scrierea SEO sau, cu alte cuvinte, este rezultatul aplicarii unei serii de tehnici de scriere intr-un mod optimizat astfel incat motoarele de cautare sa interpreteze informatiile noastre ca fiind utile si actualizate si sa le pozitioneze in primele pozitii.
Prin urmare, daca continutul este optimizat pentru motoarele de cautare, sunt mai multe sanse ca acesta sa fie pozitionat.
De ce este atat de important continutul in pozitionarea organica?
Ceea ce determina ca magazinul tau online sau blogul de decoratiuni sa fie in primele pozitii ale clasamentului motorului de cautare este, tocmai, continutul. La sfarsitul anului 2013, Google a prezentat Hummingbird, un nou algoritm care da mai multa valoare acelor pagini care au continut care ofera utilizatorului informatii utile, de calitate si la zi.
- Utilate. Motoarele de cautare apreciaza mai mult faptul ca paginile web contin informatii relevante si ca au date de interes pentru utilizator. Blogurile sunt un instrument esential in acest proces deoarece servesc pentru a oferi utilizatorului informatii relevante pe o anumita tema. De exemplu, daca avem un blog de comert electronic sau de decoratiuni, putem oferi sfaturi de design interior, tendinte…
- Calitate. Trebuie furnizat continut care are legatura directa cu sectorul companiei, care are acelasi fir comun, precum si care contine un format de text bun si o scriere buna. Motoarele de cautare penalizeaza plagiatul continutului.
- Actualizare. Paginile web statice, care nu sunt actualizate constant cu continut nou, sunt mai putin apreciate decat cele care isi reinnoiesc informatiile.
Cum este optimizat continutul SEO: principalele puncte de luat in considerare
Acum cativa ani a fost mai mult decat suficient sa adaugati cuvantul cheie pe care doriti sa il pozitionati in orice text. In prezent, si datorita concurentei mari care exista, algoritmii motoarelor de cautare precum Google se schimba frecvent si sunt din ce in ce mai pretentiosi. Cu toate acestea, putem stabili o serie de parametri generali pentru a ne perfectiona strategia de continut SEO si va vom spune despre acestia mai jos.
Cuvantul cheie principal
Cuvintele cheie sau cuvintele cheie se refera la termenii (compusi din unul sau mai multe cuvinte) folositi de utilizatorii de internet pentru a cauta in lumea digitala pe o anumita tema. Prin intermediul acestora putem realiza optimizarea dorita, asa ca trebuie sa le folosim cu ratiune.
Titlul continutului
Ca regula generala, titlurile ar trebui sa contina mai putin de 70 de caractere si sa includa cateva dintre cuvintele cheie care ne vor ajuta sa ne pozitionam afacerea sau site-ul web pe decor. De asemenea, daca continutul raspunde la o intrebare pe care utilizatorul o poate avea, mentionati-o in titlu. Ex: „cum sa decorezi o terasa”
Link-uri interne
Link-urile interne din cadrul unei pagini web sunt foarte utile deoarece permit motoarelor de cautare sa sara de la o pagina la alta pentru a accesa mai usor web-ul si, pentru utilizator, faciliteaza usabilitatea si permite accesul imediat la alt continut de interes.
Comentarii