Cum imi pot pozitiona site-ul web printre primele rezultate de cautare in Google? Astazi, unul dintre cei mai importanti factori care nu va vor permite doar sa atrageti clienti, ci si sa apareti in primele rezultate in motoarele de cautare, este prin continutul de calitate.
Utilizatorii isi petrec cea mai mare parte a timpului cautand informatii despre produse si servicii, prin urmare, va fi esential sa se dezvolte continut mai optimizat pentru SEO pentru a obtine o vizibilitate mai mare in motoarele de cautare si, fara indoiala, un succes mai mare.
Din ce in ce mai multa importanta se acorda calitatii continutului si de aceea este esential ca acesta sa fie interesant si util si sa conecteze cu consumatorii in cateva secunde.
Daca esti interesat sa stii ce este optimizarea continutului si de ce este atat de importanta, precum si factorii fundamentali care iti vor permite sa ai o pozitionare mai buna, aici gasesti toate detaliile.
Ce este continutul de calitate si de ce este atat de important?
Internetul este invadat de pagini web, iar capacitatea de a le localiza va depinde, in aproape toate ocaziile, de succesul lor. Fara indoiala, continutul sta la baza oricarei pagini web si este un instrument cheie de localizat.
Text, fotografii, imagini, cuvinte cheie, link-uri externe si interne… toate acestea vor face ca pagina ta sa apara mai devreme sau mai tarziu in rezultatele marilor motoare de cautare precum Google, ceea ce se va traduce in trafic pentru site.
Daca clientii dvs. intra pe site-ul dvs. si parasesc drumul in care au venit fara nicio intentie de a reveni la acesta, inseamna ca continutul produs probabil nu este considerat de calitate si, prin urmare, nu este de interes pentru ei. Exista milioane de continuturi pe Internet pe aceeasi tema, asa ca motoarele de cautare le vor da prioritate pe cele care au calitate, care sunt originale si care sunt diferite de restul.
Factori esentiali pe care trebuie sa ii aiba un continut pentru a avea o buna pozitionare in Google
1. Cunoaste-ti publicul
Primul pas inainte de a incepe sa creati advertoriale seo ar trebui sa fie sa va amintiti cui va directionati informatiile, ar trebui sa va intrebati: Care va fi tema? Ce cuvinte cheie voi folosi? Cum aranjez corect tot continutul? Pentru a incepe sa scrieti trebuie sa va cunoasteti bine nisa de piata si publicul, acest lucru este esential.
Nu stii inca? Asa ca ar trebui sa va concentrati pe cunoasterea intereselor si gusturilor lor, adica ce cauta, care este problema lor, ce le puteti oferi etc. Dar cel mai important: intreaba-te daca continutul tau are informatiile necesare pe care le cauta. Cu toate aceste informatii poti face diferenta pentru ca utilizatorii sa te aleaga pe tine si nu pe concurenta!
2. Folositi cuvinte cheie si titluri atractive
Astazi majoritatea utilizatorilor intra pe un site de la Google pentru titlu si nu pentru continut, asa ca este esential ca titlul sa fie cat mai atractiv si atragator. Trebuie sa atraga atentia pentru ca odata ce intra pe web sa fie deja interesati si, prin urmare, sa doreasca sa afle mai multe despre tine si despre serviciile pe care le oferi.
Cuvintele cheie sunt foarte importante in pozitionarea SEO, deoarece va vor identifica site-ul prin intermediul lor. Trebuie sa le includeti in titlu, meta titlu, in descriere si in continutul in sine. Tine minte! Trebuie sa faci un studiu preliminar al cuvintelor cheie pentru a le selecta pe cele care pot atrage vizite si pe care Google sa te poata pozitiona in clasamentul numarul 1 in motoarele de cautare.
3. Continut concis si usor de citit
La redactarea continuturilor, este esential ca acestea sa fie concise si clare, cu informatiile perfect ordonate. Un alt aspect fundamental este ca trebuie sa fie usor de citit de catre utilizatori, deoarece daca se foloseste un limbaj foarte profesional sau tehnic, probabil ca acestia nu vor mai fi interesati de site-ul tau. Nu da un avantaj concurentei!
4. Extensie
Cate cuvinte ar trebui sa fie pozitionat un text? Este o intrebare pe care si-o pun multi. Cu siguranta ati auzit vreodata: „Textele lungi sunt cele care se claseaza mai bine”. Cu toate acestea, trebuie sa stiti ca adevarata valoare a continutului este in calitate si nu in cantitate.
Este adevarat ca, pentru a aparea pe primele pozitii ale Google, este recomandat sa scrieti continut de calitate de peste 300 de cuvinte. In cadrul acestuia trebuie sa utilizati cuvintele cheie in mod natural in tot textul. Un continut SEO bun include aceste cuvinte cheie la inceputul, mijlocul si sfarsitul textului, in acest fel vei obtine rezultate pozitive. Nu exagerati, deoarece Google il va penaliza si il va considera o tehnica SPAM!
5. Conectati continutul
Link-urile interne si externe sunt esentiale pentru a obtine o buna pozitionare. Includerea link-urilor catre alte site-uri web va va creste numarul de vizite, veti avea mai multa autoritate si mai mult trafic.
Dupa cum ati vazut, generarea de continut care este relevant, util, original si adaptat publicului pe care il vizati este cheia unei bune pozitionari SEO. Acum ca stii cativa factori esentiali, ii poti aplica si optimiza corect site-ul tau, asta te va ajuta sa-ti impulsionezi brandul si, fara indoiala, sa obtii mai mult trafic.
Comentarii