Spațiile de birouri au un impact enorm atât asupra productivității, cât și asupra creativității angajaților. Cercetările au arătat că designul și aspectul mediului de lucru sunt cruciale pentru a genera inspirație și acest lucru se traduce prin calitatea muncii. Un design sediu de companie inspirat realizat trebuie să asigure cele mai bune rezultate pentru echipa de angajați.

Birourile luminoase, bine organizate, primitoare pot crește nivelul de energie și pot avea un impact asupra bunăstării salariaților și asupra nivelului lor de stres. Când bunăstarea unui angajat este afectată, creativitatea organizației suferă și ea, iar persoanele care se simt bine la locul de muncă sunt mai implicate, creative și au un nivel mai bun de concentrare.

Folosirea culorilor în designul unui birou

Culorile strălucitoare, precum galbenul și portocaliul pot avea un efect pozitiv asupra angajaților. Cercetările demonstrează că elementele cromatice influențează mult starea de spirit, emoțiile și productivitatea, dar ele trebuie utilizate cu măsură. Folosirea în exces  poate părea haotică și poate distrage atenția angajaților. Apelul la servicii de design interior va asigura un echilibru în adăugarea culorilor și o îmbinare armonioasă a acestora. 

Lumina, temperatura și ventilația

Condițiile bune de iluminare într-un birou sunt foarte importante pentru angajați. Lumina naturală este extrem de benefică pentru menținerea atenției, concentrației și îi poate ajuta să evite durerile de cap. Lumina artificială pâlpâie și, deși oscilațiile nu sunt vizibile pentru ochiul uman, ele pot provoca migrene.

Cele mai citite articole

O temperatură și o ventilație optime contribuie, de asemenea, la productivitatea muncii. Este important să existe un spațiu în care personalul să se simtă confortabil și care să ofere un mediu sănătos pentru a-l ajuta să lucreze cât mai bine.

Mobilierul de birou

Aspectul mobilierului din birou poate crea un mediu mai relaxat și mai confortabil. Investiția în mobilier care nu numai că arată bine, dar este și ergonomic va asigura că personalul stă corect, prevenind durerile de spate și disconfortul. Scaunele de birou trebuie să fie comode și să susțină corect coloana, însă un exces de confort poate duce la somnolență. 

Distribuția spațiului

Crearea de spațiu pentru lucru în colaborare, precum și existența de săli private pentru întâlniri este importantă într-un mediu de birou. Creșterea oportunităților de colaborări creative va permite angajaților să genereze idei împreună și încurajează interacțiunea. Spațiul de la birou trebuie să fie ordonat și neaglomerat, pentru a favoriza ordonarea ideilor angajaților și coerența în gândire.

Angajații trebui să dispună și de o zonă în care se pot relaxa, să ia o pauză rapidă și să evite astfel cadrul monoton al biroului.  Această schimbare de mediu oferă creierului și corpului o odihnă care poate stimula inovația creativă și productivitatea după ce personalul se întoarce la muncă.

Investiția în designul interior al biroului și crearea de spații de lucru luminoase, aerisite, confortabile și stimulatoare pentru inspirație va îmbunătăți starea generală de spirit, sănătatea și bunăstarea angajaților, motivându-i să devină mai productivi și creativi în general, aspect esențial pentru dezvoltarea și evoluția companiei.

Cele mai citite articole

Lasă un răspuns

Comentariul trebuie sa contina minim 30 de cuvinte pentru a fi publicat!

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *