Achiziţionarea, închirierea şi organizarea unor spaţii de birouri Bucureşti în perioada pandemiei cu virusul Covid 19 este văzută ca o reală provocare de către oamenii de afaceri. Deşi sunt angajaţi care pot lucra de acasă fără probleme, unele companii nu se pot lipsi de prezenţa angajaţilor la locul de muncă.

Extinderea afacerilor în spaţii de birouri mai mari este o opţiune pe care o iau în calcul din ce în ce mai mulţi români, pentru că există nevoia extinderii spaţiului de lucru al fiecărui angajat în parte, în primul rând şi existenţa unui contact cât mai restrâns între angajaţii aceleiaşi companii.

Distanţarea socială în spaţii de birouri Bucureşti

Unul dintre cele mai importante aspecte pe care trebuie să le ia în considerare reprezentanţii afacerilor care caută spaţii de birouri Bucureşti de închiriat sau de vânzare în vremea pandemiei cu virusul Corona este distanţarea socială, utilă şi obligatorie în acelaşi timp pentru a proteja sănătatea angajaţilor şi pentru a asigura condiţii de lucru foarte bune.

Distanţarea socială înseamnă amenajarea unui spaţiu mai mare de lucru şi poate duce până la eliminarea posibilităţii ca doi sau mai mulţi angajaţi să poată împărţi acelaşi birou. Adaptarea şi acţiunile rapide sunt cuvintele cheie în această situaţie, iar preocuparea pentru sănătatea angajaţilor şi a familiilor acestora sunt foarte importante.

Cele mai citite articole

Pentru a asigura angajaţilor distanţarea socială la birou, angajatorii pot face modificări ale spaţiului de lucru şi ale mobilierului, mai ales în spaţiile de birouri de tip open space. De asemenea, este necesară asigurarea unei distanţe de 2 metri între angajaţi, ceea ce înseamnă că spaţiul alocat per angajat creşte de la 8 metri pătraţi cât este media în clădirile de birouri clasa A, la peste 15 metri per angajat. Acest lucru poate determina reprezentanţii afacerilor să ia în calcul închirierea unui spaţiu de birouri nou, astfel încât toate regulile de acest fel să poată fi respectate.

Măsuri de siguranţă în clădirile de birouri

În clădirile de birouri, printre măsurile ce pot fi implementate de către companii se numără şi rotirea birourilor din spaţii deschise, astfel încât angajaţii să nu mai fie nevoiţi să stea față în faţă. Totodată, în cadrul recepţiilor pot fi instalate bariere de plastic temporare, pentru separarea vizitatorilor de biroul de recepţie propriu-zis, iar în birouri pot fi instalate partiţii înalte din plexiglass.

Totodată, în sălile de conferinţe pot fi aplicate marcaje cu bandă pe pardoseala care să indice distanța socială de 2 metri între scaune. Se recomandă ca uşile birourilor să fie lăsate deschise, pentru a reduce atingerea mânerelor uşilor. Din clădirile de birouri nu trebuie să lipsească indicatoarele care informează vizitatorii despre regullile de păstrare a distanţei, de igienizare a mâinilor şi de purtare a măştilor.

O dată întorşi la birou, toţi angajaţii trebuie să se obişnuiască cu noile măsuri impuse de această pandemie cu virusul Covid 19 care vor rămâne în vigoare o perioadă îndelungată.

Cele mai citite articole

Lasă un răspuns

Comentariul trebuie sa contina minim 30 de cuvinte pentru a fi publicat!

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *