În ultimii ani tot mai multe business-uri și-au mutat domeniul de activitate către mediul online din diverse motive care mai de care mai diverse. Unii au încercat eficientizarea efectivă a costurilor, în timp ce alții pur și simplu au ales să-și diversifice business-ul, adăugând în unele situații un profit destul de ok pentru bilanțul final al firmei. Mediul online a atras tot mai mulți antreprenori din tot mai multe domenii de activitate, de la automotive, la zona de tech și chiar până la zona de HoReCa. Un exemplu în acest sens este drinkonline.ro – magazin online ce a pornit ca și proiect în anul 2020 când un grup de tineri și-au unit forțele pentru a crea un business finit care să vină către client cu elemente de noutate în ceea ce privește băuturile alcoolice și nu numai. Chiar dacă proiectul nu este unul cu vechime în piață DrinkOnline.ro își propune să îi creeze vizitatorului din mediul virtual, un spațiu perfect pentru o călătorie unică în universul fascinant al băuturilor.

Astfel fie că ne referim la băuturi clasice precum vinurile sau spirtoasele site-ul drinkonline.ro pune la dispoziție clienților săi băuturi precum șampanie și prosecco, cafea, ceai și desigur băuturi non-alcoolice, acoperind astfel toată zona de potențial clienți consumatori de băuturi mai mult sau mai puțin alcoolice. În ceea ce privește vânzările, site-ul stă destul de bine, însă e clar că cele mai multe comenzi au venit în zona de vinuri dar și băuturi spirtoase, fapt cumva ușor de anticipat. Zona de HoReCa în acest moment cu siguranță nu mai arată la fel de bine ca în anii de înaintea pandemiei însă digitalizarea forțată a generat succes business-urilor încrezătoare precum drinkonline.ro.

Poate că evenimentele cu care majoritatea dintre noi eram obișnuiți nu mai au în prezent o frecvență foarte ridicată, lucru care afectează printre altele și anumite segmente antreprenoriale și totodată economia la nivel general. Cu toate acestea mulți caută să se reinventeze într-o formă sau alta iar drinkonline.ro pare să fie un reper în acest sens lansat oarecum pe vreme de criză, perioadă în care foarte multe business-uri au ajuns să pună lacătul pe ușă.

Deși business-ul a pornit în ideea comercializării de vinuri și băuturi spirtoase de luat în calcul sunt și sortimentele de ceai și cafea pe care site-ul le are. E de la sine înțeles cumva faptul că în România consumul de cafea este unul în continuă creștere chiar dacă un procent semnificativ dintre noi, cei mai din zona corporate, ajung să lucreze tot mai mult de acasă. Dar chiar și așa ceașca de cafea ajunge să fie nelipsită mai ales dimineața de pe mesele românilor, fapt ce aduce un plus business-ului drinkonline.ro. Gama de cafea poate fi văzută, analizată și studiată urmărind link-ul către colecția de cafea: drinkonline.ro/collections/cafea.

De amintit este și faptul că pentru comenzile cu valoare mai mare transportul este gratuit iar livrarea se face rapid, oriunde în țară. Comandă și tu băuturile preferate din mediul online și astfel eviți cozile și aglomerația din marile magazine, într-o perioadă în care pandemia Covid-19 pare să facă încă victime. În plus susții antreprenoriatul local!

Lasă un răspuns

Comentariul trebuie sa contina minim 30 de cuvinte pentru a fi publicat!

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *